Sunday, April 3, 2011

KOREA KOREA KOREA!!!!

aku ni memang hantu korea... patut pun ak letak gambar jun sang n yoo jin as my profile pic... coz doranglah yang buat aku jatuh cinta ngan korea... winter sonata lah yang membuatkan aku bertambah minat kat korea. kalau dulu masa form 1 aku tak tahu pun wujudnya negara bernama korea... kalau tertengok pn citer korea aku sangkakan tu citer jepun... hehehe... dalam sehari kalau aku x sebut nama korea memang xsah... setiap hari aku suke pandang langit... aku mengharapkan yang aku akan dapat terbang ke korea suatu hari nanti... entahlah... orang kata aku ni jiwang sangat.. jiwang ke macam tu??? aku tak rasa aku jiwang tapi aku layanlah citer2 korea... cu tnye banyak mana dah drama n filem korea yang aku tgk... xsabornyer nak kejew n collect own money n melancong ke korea...







No comments:

Post a Comment